Reklamacija i povrat
NAPOMENA ZA KUPCE - PROČITAJTE!
Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju kada je roba oštećena ili neispravna a oštećenje nije nastalo prilikom transporta robe.
Rok za reklamaciju je tri dana od dana primitka pošiljke.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon reklamacije putem:
- E-mail: info.jolismi@gmail.com
- Pismeno: JOLISMI d.o.o.
Proizvode nije moguće vratiti ako je kupac uništio originalno pakiranje ili oštetio proizvod.
Dobio si oštećen proizvod i želiš ga vratiti ili nisi zadovoljan proizvodom ? Nema problema!
Prati ove korake kako bi ti Superklik.hr mogao brzo vratiti novac ili dati drugi novi proizvod.
KORAK 1.
Prijava reklamacije ili povrata
Povrat ili reklamaciju proizvoda potrebno je prijaviti putem mail-a: info.jolismi@gmail.com
te nam poslati sljedeće stvari: -> Slike oštećenja proizvoda (ukoliko se radi o reklamaciji)
-> Važeči račun
-> Kratak opis reklamacije ili razloga povrata
Nakon toga pričekajte povratni kontakt naše korisničke službe.
KORAK 2.
Prikup proizvoda
Nakon što zaprimimo zahtjev za reklamacijom ili povratom, obavijestit ćemo vas o prikupu proizvoda iz reklamacije ili povrata koji obavljamo putem dostavne službe na Vašoj adresi. ( ni u kojem slučaju ne šaljete paket sami)
KORAK 3.
Priprema paketa za prikup:
Paket morate vratiti u originalnom pakiranju i sa svim pripadajućim dijelovima koje ste dobili prilikom isporuke. Paket je potrebno zaštiti folijom ili staviti u poseban karton kako se originalno pakiranje ne bi oštetilo.
-> Ne ljepiti trake i naljepnice po originalnom pakiranju!
-> Nakon što zaprimimo paket na naše skladište, slijedi provjera stanja proizvoda i ambalaže.
-> Kada utvrdimo stanje prpoizvoda kontaktirati ćemo vas sa razrješenjem reklamacije ili povrata.
VAŽNE NAPOMENE:
Ukoliko u servisu potvrdimo da se radi o oštećenju ili reklamaciji nastalom neispravnim rukovanjem bit će Vam naplaćeni troškovi dostave u dva smjera i potrebni satovi rada u servisu.
Ako je pakiranje oštećeno reklamaciju nećemo priznati.
Kako pravilno spakirati paket
Molimo da spakirate u foliju ili kutiju, te obljepite trakom.


KAKO PAKET ZA POVRAT/REKLAMACIJU NE SMIJE IZGLEDATI
Molimo Vas da ispravno zapakirate proizvode prije dolaska dostavljača kako bi što prije riješili Vaš zahtjev za reklamacijom ili povratom.

Reklamacija i povrat
NAPOMENA ZA KUPCE - PROČITAJTE!
Kupac ima pravo na povrat robe u slučaju kada je roba oštećena ili neispravna a oštećenje nije nastalo prilikom transporta robe.
Rok za reklamaciju je tri dana od dana primitka pošiljke.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon reklamacije putem:
- E-mail: info.jolismi@gmail.com
- Pismeno: JOLISMI d.o.o.
Proizvode nije moguće vratiti ako je kupac uništio originalno pakiranje ili oštetio proizvod.
Dobio si oštećen proizvod i želiš ga vratiti ili nisi zadovoljan proizvodom ? Nema problema!
Prati ove korake kako bi ti Superklik.hr mogao brzo vratiti novac ili dati drugi novi proizvod.
KORAK 1.
Prijava reklamacije ili povrata
Povrat ili reklamaciju proizvoda potrebno je prijaviti putem mail-a: info.jolismi@gmail.com
te nam poslati sljedeće stvari: -> Slike oštećenja proizvoda (ukoliko se radi o reklamaciji)
-> Važeči račun
-> Kratak opis reklamacije ili razloga povrata
Nakon toga pričekajte povratni kontakt naše korisničke službe.
KORAK 2.
Prikup proizvoda
Nakon što zaprimimo zahtjev za reklamacijom ili povratom, obavijestit ćemo vas o prikupu proizvoda iz reklamacije ili povrata koji obavljamo putem dostavne službe na Vašoj adresi. ( ni u kojem slučaju ne šaljete paket sami)
KORAK 3.
Priprema paketa za prikup:
Paket morate vratiti u originalnom pakiranju i sa svim pripadajućim dijelovima koje ste dobili prilikom isporuke. Paket je potrebno zaštiti folijom ili staviti u poseban karton kako se originalno pakiranje ne bi oštetilo.
-> Ne ljepiti trake i naljepnice po originalnom pakiranju!
-> Nakon što zaprimimo paket na naše skladište, slijedi provjera stanja proizvoda i ambalaže.
-> Kada utvrdimo stanje prpoizvoda kontaktirati ćemo vas sa razrješenjem reklamacije ili povrata.
VAŽNE NAPOMENE:
Ukoliko u servisu potvrdimo da se radi o oštećenju ili reklamaciji nastalom neispravnim rukovanjem bit će Vam naplaćeni troškovi dostave u dva smjera i potrebni satovi rada u servisu.
Ako je pakiranje oštećeno reklamaciju nećemo priznati.
Kako pravilno spakirati paket
Molimo da spakirate u foliju ili kutiju, te obljepite trakom.


KAKO PAKET ZA POVRAT/REKLAMACIJU NE SMIJE IZGLEDATI

Molimo Vas da ispravno zapakirate proizvode prije dolaska dostavljača kako bi što prije riješili Vaš zahtjev za reklamacijom ili povratom.